Alla inlägg den 4 maj 2012

Av malin nilsson - 4 maj 2012 22:35

Adele. Vad kan jag säga, kan inte beskriva i ord hur fantastisk jag tycker hon är. Hennes låt "someone like you" går rätt in i själen. Lyssna inte på den om du är heartbroken. Lr förresten, gör det, ALLT kommer ut. Allt som behöver rensas. Nu kan jag ist lyssna på den och njuta. Hon borde vinna nåt stort jävla pris...det har hon kanske gjort? Jag kan även lyssna på "Always" med Bon jovi, my alltime favourite, utan att faktiskt tänka på någon speciell.


Ikväll har jag typ tagit hand om disken, knäckt två öl( Tack P) och ska nu gå igenom kläder för morgondagen. Imorgon blir en lång, rolig dag!!


What are words, med Chris medina, också sjukt fin låt. "What are words if you really dont mean them when u say them? Ja, det kan man fråga sig. Aldrig ljuga, alltid tala från hjärtat. Där finns sanningen.


Nu borde jag sova faktiskt....Prövat några klänningar från förr. De sitter...bra. MEN ännu bättre om jag går ner 2-3 kg till. När jag går ner till 69 ska jag fira med en fet...Nånting! Är iaf väldigt stolt över mig själv, fuck jantelagen. Jag är stolt över mig själv. Över många saker faktiskt. Men mycket över att jag faktiskt gått ner 12 kg. Fuck tjock. Det är inte roligt.


Trivs ni i erat eget sällskap? Jag kan tycka det är otroligt skönt att, ibland bara vara hemma, pula i hemmet, fixa storkok, lyssna på massa konstig musik, do the pachanga och massa, massa annat. jag får energi av det.


He då alla goingar, imorgon ska jag fira min goa vän som alltid finns där för mig, i vått och torrt.


All kärlek.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards