Alla inlägg den 26 maj 2012

Av malin nilsson - 26 maj 2012 19:23

Punktum på den som vi säger här i stenkullen. Haft två mardrömsdagar utan att överdriva, TÄNK om jag inte hade löst det med biljetten? Och INTE kunnat åka till mina kära L i Grekland? Då hade nån fått betala alltså. Vad maktlös man känner sig när man hamnar i situationer som man inte kan lösa så på nästan en gång? jag är en fixare.Antingen själv, lr så tar jag hjälp av min familj och vänner lr arbetskamraterna. Tillsammans skulle vi kunna äga världen. MEN en sida som man inte kan få kontakt med, dåå är det värre. Det var såhär....eeeeeh ok?! vart fan vänder jag mig nu? Skitsamma, nu är det bra igen, jag har andats ut och framtiden ser ljus ut igen! Tack till du kompetenta tjej från Landvetter som tamigfan visste allt! Tack!!


Fick köpt min concelaer idag, fan va bra! Den är värd varenda liten krona, kan faktiskt gå så långt att säga, att jag kan inte leva utan den. Utan den känner jag mig naken, exposed och lite rädd:)


NU ska jag baka tårta till morsdagsfirande och skriva kort från mig och mina systrar!<3


Missa middagshäng, men nu är man vuxen och måste prioritera viktiga saker, som att få styr på sina saker, som tex sin flygstol.


Lets bake a cake!!


Nu har vi en fortsatt bra helg tycker jag UTAN bekymmer.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards