Alla inlägg den 8 maj 2012

Av malin nilsson - 8 maj 2012 16:59

Går inte att INTE åka dit en vecka i sommar. Måste hälsa på en vecka. So be it.


Nu ska jag ta tag i lite saker, ska börja med Lerum, för två stopp där. Försöker få tag på min gamla get C, miss her ass! Sen ikväll ska jag och S göra lite weddingplanning, per telefon fick det bli! Men det ska nog gå jättebra ändå tror jag. Ska hinna med en promenad också, känner mig för trött för gymmet. Imorgon blir det cykel till jobbet. Fick värsta kvart i tre suget, den där klassikern ni vet, så blev en liten brownie bit. Slurp sa det bara, för jävfla god den där asså!


Jag vill inte att mitt sista besök i Bodrum, som faktiskt var mitt hem i sex måader, ska vara som det blev sist. det var inte dåligt! Absolut inte, men det blev ju absolut inte som jag hade planerat att det skulle bli. Spyr på vissa saker där nere! Ändå måste jag dit. Jag bara måste. Om inte annat, för att träffa Ilcer, mitt danska svin, alla på windmill, bada i det underbara havet och mycket annat. Ja visst bla bla, vet. Men det kommer bli bra. För det är ett avslutat kapitel, men bodrum behöver ju inte vara det för det? Nä, det vill jag verkligen inte. Känns inte bra i hjärtat.


Shit, klockan tickar på bästa att köar på, får se vad jag hinner med!


All kärlek och kom ihåg...2 things. If it makes you happy, then do it. If it doesn´t, don´t.


p.s du är grym!! min alldeles egna zlatan, coolaste tjejen.(En inspirationskälla till mig)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards