Alla inlägg den 7 maj 2012

Av malin nilsson - 7 maj 2012 20:36

"Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder". jag köper det-med hull och hår!! Vad det däremot finns ÄR för tidiga mornar för att cykla. Från och med nu, lägger jag ner "projekt cykla till ett öppningspass" Fakk it, jag orkar inte.


Idag har jag haft en helt fab dag, jobbet, promenad, middag och nu på kvällen TRÄNING! Gud, i löööve it! Varje gång (Nåja) jag vart på gymmet och vart på spinning, bodypump lr vad det kan ha varit, så mår jag otroligt bra. Det är som med långpromenader, jag går inte för att gå ner i vikt(Nåja, det skadar inte) MEN framförallt för att det är en otrolig livsnjutning. Att få röra på sig, vara ute i naturen, låta kreativitetn flöda, rensa huvudet m.m


Såg att blondinbella viker ut sig i sin nästa bok. Helt butnaked på framsidan. vad tycker ni om det? Jag tycker tanken är fin, hon är ju något av en förebild för många unga tjejer och hon vill visa att man inte behöver vara pinnsmal för att duga. Tanken är jättebra. Vad jag däremot inte gillar, det var nån som hade skrivit nåt i stil med "Mer såna här kroppar och INTE såna här, så visades det en bild på Natascha peyre från ett slitz omslag. Snälla, kan vi inte bara låta alla få se ut som vi vill? Natascha kanske tycker om att vara jättesmal och ha stora tuttar, hon kansker mår bra av det. Och det är som vi säger...If it makes you feel good, do it, live it, show it. Ibland läggs det för mycket fokus på oviktiga saker. Vissa unga tjejer kanske känner att de måste vara smala och förstora sina tuttar för att må bra...ska vi då "mobba dem" och få dem att känna sig ännu sämre? Nej, tack. Både Nat och blondinbella har LIKA fina kroppar, fast på olika sätt. Punktum.


På mitt gym är all superfita. De är samma tjejer som går på pass 4 ggr i veckan. Jag går ju sporadiskt, då jag tycker om variationen. Detta gör att man ibland inte hänger med. Men vad gör det? Jag tränar inte för någon annans skull än min egna. På yoga tex, så ser jag ut som en retarted flodhäst, på riktigt kan knappt göra childs position. Men vad gör det? DU gör så gott DU kan, jämför dig inte med någon annan, bara med dig själv. Se dina egna framsteg och glädjs med det. Glöm inte att fira de små vinsterna, annars går du måste om det stora.


Igår hade jag lite spa...peeling, ansiktsmask och god skön kräm. det är verkligen skönt ibland! Helst ska man ta ett bad samtidigt, fila fötter, naglar och överdosera bubblandet...men man får vara glad för det lilla ibland som sagt. Känner mig len som en babbyrooompah!


Så vad sker? Imorgon ska jag träffa goa S och vi ska göra lite planning inför vår väns bröllop. Ons, cykling till jobbet, Tors Städs och helst träna på kvällen. Fre jobba och...? Helgen, P lånar min lägenhet och jag drar på camping med sköna brudar! Ska bli så skoj, jag ÄLSKAR stugor, miljön överlag. Dricka bärs utanför den, inne i den, haha, grilla kanske, god middag, sen dance all night long hopefully.


Nu ska jag ta en välförtjänt dusch och sen SLAPPA!!


All kärlek.

P.s Har du gjort någon glad idag? Jag blev glad idag, för min kära pappa kom och hälsade på mig.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards