Alla inlägg den 29 maj 2012

Av malin nilsson - 29 maj 2012 12:56

Jag är en av de figurer som älskar att sitta lite i skiten! Fixa, dona, få saker gjorda och det ska rulla på liksom! Men inte sån här skit!!! Vaknade idag av att min mobil inte laddats under natten, åker och handlar och sen vidare till audio video i Lerum. Där kom vi fram till att det var mobilen och inte laddaren det var fel på. Greit. Åker till allum, han tipsar mig om ett ställe på kungsgatan. Inga parkeringar på heden..vart ska jag då ställa mig? Ja, inte vet jag. Det är dubbelskit!! Jag behöver min telefon!!!!!!!!!!!!!! Seriöst, jag har inte tid med detta. Imorgon måste jag in till stan tidigt!! Dels för att försöka fixa mobilen, kolla parkeringar, kika in på storan och säga att jag inte kan nås. dubbelfakk.


Ok Malin, det finns inget du kan göra åt detta nu. Imorgon!

Idag blir det cykel till jobbet , ska bli skönt. Ska nu göra iordning lite mat att ha med mig.


jag checkar ut i dubbelbemärkning!!


P.s Nämnde jag att alla mina matvaror låg som ett blött djur på marken, efter påsen gick sönder?


Hoppas ni har en bra Tisdag, bättre än jag haft hittills!

Nu kör vi!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards