Alla inlägg den 22 maj 2012

Av malin nilsson - 22 maj 2012 16:00

Ja, mina vänner idag har vart en kanondag! Först jobbat och sen på en intervju som gick super, vilken gullig tjej! Så nu är det tillbaks till storan och ingen kunde vara gladare än mig! Har mina första pass om nån vecka, ska jobba klubb tre dagar på raken! Gud, vilken fin dag vi har, 25 grader ute. Jag satte mig på subway förut och åt en fresh macka (Nåja, var nog en heel del kalorier i den goingen, dem får vi försöka pumpa bort om en dryg timme. Smet in på HM och hittade några behövliga saker inför sommaren. Ett par solglas ögon, guldiga pilot, en puderrosa strandväska, och lite hårassosearer, jättefina! Man måste älska HM, hittar alltid nåt där! Jag kom på en annan trevlig, NOT sak förut. Jag passar hell to the no i korta jeansshorts. Som en stoppad säl, nåt i den stilen. Inte charmigt nånstans. MEN trivs nu bra i klänning igen och det, det är inte dåligt. Korta shorts, nja, vi får se om vi kommer dit nångång. Jag har inte bråttom, och njuter en hel del under vägen!


Nu ska jag koppla av en stund, för att sedan åka och träna. Ikväll blir det de desperata hemmafruarna och jag, love it!! Imorgon är jag ledig, värdelöst, hade gärna jobbat imorgon. Men, men får gått en morgonpromenad och skön träning på kvällen ist, kanske ut och sola mig under dagen om vädret tillåter!


Undra om jag ska börja filurar på middag..?! Naee, åt så sen lunch, så får bli kvällsmat ikväll ist. Ff proppmätt från min fresha macka!!:) Kan verkligen rekommendera subway, de ljuger inte, deras bröd är så färskt att det smälter i munnen. Jag är alltid lite confussed därinne, p.g.a alla val man måste ta, men trevlig personal fick guida mig igenom alla deras fyllningar, bröd o.s.v Drickan hittade jag sj!!:)


Önskar er en fin Tisdag, tack för att DU finns.


P.s Har du gjort någon glad idag?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards