Alla inlägg den 15 maj 2012

Av malin nilsson - 15 maj 2012 11:00

Började dagen med en snabb runda i naturreservatet, den tog 26, 40 minuter. Tänkte knäcka den tiden imorgon med iaf en minut. Ska bli spännande. Idag har jag ett viktigt möte på banken, UTAN min pappa. Hur ska detta gå? Snack om räntor, amotering och annat är kanska inte min starka sida, men just därför viktigt att göra det själv. Har mötet med bästa Annsofie, hon är min favorit nere på banken, så jävfla trevlig! Och otroligt duktig på sitt jobb.


Tänkte hinna med en hel del idag, som sagt banken, hämta en klänning till bröllopet på Lör, träna och hinna en sväng ner till Storan i götet. Städa lite också, det är så jävfla fint här nu i min lägenhet att jag bestämt mig för att det alltid ska se ut så här. Nån middag ska jag hinna med också, och göra lite matlådor, får bli spaghetti och köttfärsås med massa fetaost! Love it!

Har en maraboue här som ligger och glor på mig...dra åt helvette!


Puss och kram ha en fin Tisdag och glöm inte de desperata hemmafruarna ikväll.


P.s har du gjort någon glad idag?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards