Alla inlägg den 18 maj 2012

Av malin nilsson - 18 maj 2012 12:13

Jag är en livsnjutare av rang och gör alltid det bästa av vad jag har just för tillfället. Jag tar tillbaka allt jag sagt om frukost, glöm frukost, brunch it is! Sådär när man sover länge av nån anledning och man är mittemellan frukost och lunch...tadaaa brunch! har precis avnjutit pannkaka med diverse tillbehör, iskall mjölk och lite äggröra. Gaaaaaaaah kan inte förklara hur det satt, som ett smäck!! Jaja, anyway liksom:)


Nu ska jag ut och gå en kvick liten runda och sen ev åka in till Lerum och fixa en grej, fast det är ingen brådska med det. Det har inte riktigt kommit till mig än, troligtvis är det en parodifantasi, alltså något som inte kommer hända. Vi får se, livet är långt.


Sen är det slut på lugn och ro, ska upp till A och låna ett par skor, planera massa med S och sen ikväll blir det träning. Så blir en allt i allo fredag. Älskar kontrasterna. Jag är mycket för kontraster. Som på jobbet t.e.x, ena sekunden plockar du upp drickor, sen hjälper du nån att kolla oljan, för att i tredje sekunden moppa ett golv grundligt:)!


Tittar på the kardashians på tvn nu, heeeelt klart att Kim gjort en näsförmindring, jag ser det klart och tydligt, hon såg inte ut sån några episodes ago.


Hooo, nu börjar maten rätta till sig i magen, here we goo!


Önskar er alla en fin helg!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards