Alla inlägg den 13 maj 2012

Av malin nilsson - 13 maj 2012 17:54

Delad glädje är dubbel glädje så jag tänkte dela med mig av min helg. Jag har haft det bättre än bäst, faaaan vad roligt vi har haft det! Bästa tjejerna! Dagen började med att vi tog en roadtrip till Säveflygplats för att hämta upp den tredje hesten, för att sedan fortsätta mot tanum strand!! Stämningen var på topp, musiken på, stopp på bästa stället (Statoil) och snabbt var vi på plats. Hittade våran stuga, och vi var HEMMA! Stuga....do i need to say more? Älskar alt vad det har att erbjuda, sängarna, gemenskapen bland de andra "camparna" (Tydligen får man inte säga att man ska campa om man ska sova i stuga, det har jag fått lära mig:)) Iaf, allt, allt , allt i löve it. Svingod mat, efterrätt (De hade en wait for it.....waaaaait for it....brownie cheesecake. När kommer den frestelsen dyka upp igen? Troligen aldrig, så jag slog till. Blev så jävfla mätt, så var tvungen att lägga mig rak lång på sängen i sisådär 30 minuter...hua! Men oj, vad god!


Sen vart det häng med elitraggarna all night long!

Bästa: På dagen gick vi på en bilutställning, där de även hade barn som hade uppvisning i dans, jitterbugg, rock n rll och lite annat. Shit, vilken glädje!! Det var helt underbart att titta på.


Jag tänker att det är dags att lägga in växel två, inte så komplicerat. Men exakt vad jag menar. Im on fire!


Imorgon fyller jag år. Ska baka lite tårta och köpa hem vita fina tulpaner, dagen till ära.

Ser fram emot träning i veckan, ett besök på storan och massa annat. hade inte vägt mig idag, om jag så fick en miljon kronor. Jag säger aldrig nej till en härlig heög med massa god mat och öl, jag säger bara att jag ser fram emot morgonpromenaden imorgon.


Glad in i märgen säger jag nu ha en trevlig Söndag och ta vara på veckan som kommer, den kommer inte åter.

Kärlek.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards