Alla inlägg den 8 januari 2013

Av malin nilsson - 8 januari 2013 14:16

då var det dags för resultatdag, för idag är det tis. Res:-2,2.


Frukost: Två rågkusar philadelphiaost salami gurka

Middag: Ostkaka med lågkalorisylt och grädde lowcarbbröd med köttbullar och majonäs julmust light

Träning: Runt sävelången

(restfrånigår:) ERROR plus ingen träning.


Tankar:ERROR står för fusk. Igår fuskade jag jag. Och jag orkade absolut ingen träning. Idag är jag pigg igen och har laddat upp med en stor burk oliver, så det förhoppningsvis inte blir nåt mer fusk. Men självklart kommer det bli det, då och då. Självklart kommer jag inte träna varje dag. Det är iaf ide´n , tanken och jag mår väldigt bra. Jag är bara en tjej som jobbar med sitt sockersug och gör så gott jag kan. Först tänkte jag inte skriva om jag fuskat lr ej, men då är det ju inte sanningen. Så, ja så var det. Vad jag fuskade med? smågodis, popcorn, en lion och sprite. There u have it.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards