Alla inlägg den 9 januari 2013

Av malin nilsson - 9 januari 2013 19:04

Hej alla fina! Hoppas alla mår bra är vid gott mod! Jag mår fruktansvärt bra idag. Skön Onsdag helt enkelt. Hade världens bästa samtal med Z igår, han ringde vid exakt rätt tidpunkt. Jag var färdig med alla mina grejer och vi kunde prata länge. Saknar honom jättemycket! Får veta om några dagar när han får permission, så då hoppas jag att jag kan åka ner såklart, annars dröjer det lääänge länge så självklart måste jag ner. Imorgon är jag ledig, tänker ställa klockan tidigt tänkte hinna med: Åka till ortoped drop in för min axel, städa, gå runt sjön, träna, köpa vin tills fredag, höra av mig till min bildoktor osv osv. Kommer antagligen vara ganska så onåddbar imorgon om jag ska hinna med allt. Har bestämt mig en gång för alla att bli bra i min kropp nu, orka gå och ha ont överallt?! Nä absout inte. Vi börjar med en röntgen för min axel och tar det därifrån, och vi börjar med att boka in ett möte med sjukgymnast för min rygg som ibland gör riktigt ont. Det hindrar mig från bla styrketräningen. Visst, jag tycker det är pisstrist, men ännu värre är det att inte kunna få upp axlarna ordentligt. Inte ok, så detta tar vi tag i IMORGON. För ryggen kommer jag nog få övningar att göra, well då gör du dem varje morgon lr vad det nu kan vara.


Nästa månad blir det till att fixa håret också, skönt!


Nu en varm go dusch, på med raggisarna och invänta samtal från den bästa. ha en riktigt skön kväll!

Av malin nilsson - 9 januari 2013 17:30

Frukost:Ägghack med majonäs några klunkar julmust light (kokade tre ägg som vanligt, men åt säkert bara ett och ett halvt max, fick bråttom till jobbet)

Lunch: Kabanoss med räksallad liten burk cola zero

mellanmål: Oliver och nötter

Middag: Lowcarbbröd med philadelphiaost, köttbullar och majonäs funlight stevia

kvällsmys: Några lchf chokladbollar stevia funlight

Träning: Ett patetiskt försök till styrketräning.


Tankar: Oh boy!  Idag var jag på gymmet typ en kvart:) jag tycker det är så.tråkigt.med.styrketräning Så summan med kardemumman, detta håller inte. Det är den träning man gillar som blir av. Men än då vill jag vara en allätare! Jag vill utmana min kropp och behöver inte alltid tycka att det är roligt.Så därför ger jag inte upp styrketräning, yoga och jogga saker som JAG ska göra. Nästa gång delar jag upp kroppen och kör överkropp, och nästa gång underkropp. Bit ihop nu för fan och lyft skiten! Sådeså. Imorgon är jag ledig, då har jag planerat två träningspass, runt sjön och sen ett indoorpass på kvällen. Hej!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards