Alla inlägg den 2 januari 2013

Av malin nilsson - 2 januari 2013 17:34

Frukost: Ägghack med majonäs bacon en celsius

lunch: Fetaost/cf gratinerad lax med blomkålsmos funlight stevia

Middag: en mcfeast utan bröd med extra ost, en side sallad sprite zero

mellan mål: två babybell

mellanmål två: näve nötter en celsius

(rest från igår): näve nötter ramlösa

träning: 60 min PW på bandet


Tankar: Jag sitter här och är pisstrött, men det skiter vi i och drar till gymmet! Mcfeast utan bröd var en stor hit sådär på språng. Blev lagom mätt, men var tvungen att komplettera med lite nötter hemma, så nästa gång extra tillbehör tror jag. Typ lite mer kött, sås etc.


Imorgon hade jag tänkt inviga mina nya gå/joggingskor (Hoppas vädret är ok)


Har vart och besiktat bilen. Fick tre punkter, dags att ringa bildoktorn dirr:)!


Just det, en annan sak har verkligen kommit på att det sitter i hjärnan, att man liksom får ta ett aktivt val att inte äta socker (Lite, men alltså lchf tänket nada potatis ris a ni hajar) Tex: Värsting suget runt två tiden, men har man bestämt sig så har man. På donken: Var skit hungrig, ville såklart ha bröd! Men nej. Resultat: Behagligt mätt utan att känna sig proppmätt som kolhydrater har förmågan att göra.


Nä, dags att dra på sig brallan och ladda mobilen med bra musik!

All kärlek

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards