Alla inlägg den 21 januari 2013

Av malin nilsson - 21 januari 2013 17:29

Frukos: Ägghack med majonäs och bacon vatten

Lunch: Cabanoss korv med västkustsalld stevia funlight

Mellanmål: nötter ERROR

Middag: Två lowcarb mackor med bregott ägg majonäs och gurka grön mjölk till

(restfrånigår): Inget kvällsmål, nötter, fruktsallad, kesella vanilj kesella hallon cola zero.

Träning: 60 min på bandet.


Tankar: En kanelbulle och två godisbitar.  Det finns många fördelar med att faktiskt slippa boka pass tycker jag. Visst nångång/några pass i veckan men ut och gå i skogen, kondition och styrketräning kan man träna mellan 05-23 så blir lite enklare. Nu tex har jag hela kvällen ledig. Imorgon är det vägning för tredje gången jag tippar på några hekto ner lr samma. Jag är nöjd med det. Alltså, man väljer sj, lite mer fusk i veckan är lika med inte så mycket viktmedgång osv, ja ni hajjar Jag tror jag kommer hamna på 6 kilo på en månad. Nu rullar allt på, hittat balansen och hittat Lchf på mitt egna sätt som jag kan använda mig livet ut. Vem vet sen kanske jag slutar med lchf och går över till Gi, men det tror jag inte. Jag tror på liberal lchf och allsidig träning, jag tror på nötter som mellanmål, jag tror på att unna sig om kroppen vill NÄR du hittat kontrollen. Det är faktiskt som Katrin Z säger, ge det två veckor. Sen är suget över. Stämmer faktiskt. Så vill man kan man sluta hel med socker, men frågan är om man vill det. Det vill inte jag. Jag vill bara ha kontroll och bestämma själv vilket jag gör nu,ger mig en klapp på axeln och går vidare i livet.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards