Alla inlägg den 6 januari 2013

Av malin nilsson - 6 januari 2013 16:19

Frukost: ägghack med majonäs redbull light

Lunch: En påse nötter en cola light

middag: Några skedar cheesecake, två rågkusar med salami och philadelphiaost redbull light.

Fika: En kopp te


Träning: &0 min på bandet. (rest från igår): blev ej 60 min på bandet utan 60 min blandad kondition, cykel crosstrainer och bandet.


Tankar: Hmm, ätit lite idag? Nåväl känner mig belåten. Kanske blir något ikväll också.

Såhär funkar det för mig, när man gått ner några ynka få kilon, så kommer den dagen då du antingen: Känner dig rätt nöjd tror du, och du tänker äh wtf låt oss äta en pizza. Lr låt oss köpa en godispåse lr a vad det nu kan vara, och vips så är du där igen. Lr: Du känner dig uttråkad på att dieta ( Lchf är iofs en livsstil, men låt oss för sakens skull säga dieta) så du tar nåt icke lchfvänligt. Lr tre: Du tänker, men åååh det händer ju inte nåt, vi skiter i detta och vips ner i chipsskålen. Se upp för dessa


Nu sticker jag till gymmet.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards