Alla inlägg den 12 januari 2013

Av malin nilsson - 12 januari 2013 10:43

Brunch: Sjögräsnudlar med köttfärsås en klick turkisk youghert avocado tomat redbull light

middag: Fet smoothie på grädde turkisk youghert mjölk och bär

kvällsmål: oliver och ostskivor

Träning: 60 min på bandet


Tankar:Ok. En dag som denna är man inte såå sugen på att gå ut och röra sig, men den vanan är också dags att bryta. Var man uppe lite senare och hade lite trevligt betyder det inte att man kan hoppa träningen för det. Så jag luffsar iväg till gymmet nu, skönt för ryggen också. Snacks, ok bara för att man får äta mörk choklad mandlar nötter osv så behöver man kanske inte äta tio såna små bitar? Det är helt ok, men nåt att tänka på: Ät sparsamt av sånt och välj tillfällen, som igår tex.

Är inte in lika stort behov av mellanmål nu, kommit in i det bra och börjar kännas mer och mer naturligt och tar bra val varje dag. Bra livsstil helt enkelt. Gårdagens middag perfekt till frukost ibland, kommer stå mig till fem.


Haj!

Av malin nilsson - 12 januari 2013 00:19

Tack för energin ni ger mig mina bästa tjejer! Nu ska jag zzzzova. Gå runt sjön imorgon, det sista jag är sugen på just nu dock, men skam den som ger sig. Åh såå nöjd med mina sjögräsnudlar, de kommer jag lätt köpa fler gånger. Perfekt komplement till vanlig pasta, perfekt till en krämig köttfärsås lr kycklingwok. Supert! Sen en annan vana bruten, man behöver faktiskt inte nafsa på godis och chips när man sitter och myser, oliver mandlar och lite mörk choklad är perfekta snacks. Nu är jag så trött på matsnack så det räcker och blir över. Tills imorgon iaf.


Ses imorgon natt natti

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards