Direktlänk till inlägg 25 januari 2013

jotjena.

Av malin nilsson - 25 januari 2013 22:04

Hej alla glada!


Eh, idag hann jag ju med mycket? Nääähääääedu det gjorde jag inte viket betyder att jag har allt kvar tills helgen. Har prioriterat andra saker idag. Det får man göra, kommer ju alltid en ny härlig dag och en till och förhoppningsvis många till! Sov apdåligt i natt, somnade sjukt sent okristligt sent kan inte ens skriva det här, men har ändå vart full med energi. det är nåt visst med fredagar, goa vänner, lön och härlig planering på g? Imorgon får jag förhoppningsvis grönt ljus på att boka till turkiet, ska även boka en bussbiljett till Stockholm den 16 feb och jobba där en kväll. Hoppas på många timmar och bra dricks. Ca 600 kronor kostar buss tur och retur. (Amanda, jag behöver mr grey big time, 7 timmar buss) Men faktum är att jag har inget emot det. Tycker det är ganska mysigt med små utflykter. Lite kaffe, god bok, bra musik and im good too go änna. Jag har bestämt mig för en grej idag, jag vill göra en hårförlängning. Man lever bara en gång right, kostar lite, men vill pröva på det en gång till, och denna gången gå till en verkligt duktig tjej. Kände på håret idag, jättefin kvalite. Jag vill ha det lite längre och lite tjockare har inga planer på att go stripper hair. Inte alls faktiskt, vill att det ska se ut som mitt egna bara lite bättre. Som en bb cream, fast till håret.


Tänkte på en grej igår, den gär gruppen jantelagen nånting med alla dessa bra citat som verkligen stämmer. Som "Om du stör dig på nåt/någon så ligger det iftast hos dig själv. Detta tror jag fullt och fast på. Ex: (Rätt dåligt iofs) men har en tjej på fejjan som jag träffade i grekland som nu är inne på sin tredje säsong tror jag. Och hon lägger jämt ut så fina bilder och skriver om allt spännande som sker. Ibland vissa dagar kan det sticka lite i mig, FÖR ATT JAG ibland längtar ut. Lr jag kan sakna äventyret. Det betyder inte att jag vill byta, men jag tror man ska ta fasta när saker fastnar inom dig, ta chanser. Kanske bo utomlands ett år? Why not. Sök den där tjänsten du gått och dreglat över? Why not. And on it goes. Min poäng, LÄR dig av andra och var aldrig avundsjuk, låt det komma till dig och gör nåt åt det ist.


Nu ska jag betala räkningar, men sen tror jag faktiskt jag reloadar om till jobbmood och går och lägger mig.

Godnatt<3

 
 
Angelica

Angelica

26 januari 2013 22:11

Kram

http://mylifeismyeverything.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin nilsson - 5 augusti 2013 17:41

Hej alla glada! Idag somnade jag INTE på soffan, utan sprang in, bytte om och gick en härlig PW runt sjön. Thats the thing..träna först, vila sen oj oj vad jobbigt det är ibland att komma ur soffan när man väl bänkat sig. Vi känner alla igen känsla...

Av malin nilsson - 31 juli 2013 17:13

God eftermiddag alles! Idag är jag ledig, men gick ändå upp tidigt. Första mötet på tränarn, det gick bra. Sen fick jag lite besök av E och vi styrde mot stranden TYVÄRR så blev det inte långvarigt, det började regna så vi fick åka hem igen:( Lit...

Av malin nilsson - 29 juli 2013 11:19

Idag kickade vi igång denna vecka med PW runt sjön plus crossfitövningar längs vägen, hopprep, knäböj, utfall u name it! Så jääääkla grymt och skoj! C, Tack som fan för idag! Nu har jag lite att göra innan jobbet, where to start? Min kyl ekar, hopp...

Av malin nilsson - 25 juli 2013 21:05

Åh herregud, ska jag skratta lr gråta? Här går jag omkring som Agda 85 och kan inte göra ett skit år det! Huuuuur kul på en skala? -0!!! Hade tänkt att träna första passet imorgon, men asså nej, jag kan inte ens göra nånting. det var skönt att röra p...

Av malin nilsson - 25 juli 2013 21:05

Åh herregud, ska jag skratta lr gråta? Här går jag omkring som Agda 85 och kan inte göra ett skit år det! Huuuuur kul på en skala? -0!!! Hade tänkt att träna första passet imorgon, men asså nej, jag kan inte ens göra nånting. det var skönt att röra p...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards